Tosdag - Abra 4 Månader 19/1

10.59

Klockan ringde 8.30
Hade Bvctid 9.30.
Men ösregnade så ville inte gå ner dit för då blir vi dygnsura påde jag o Abra typ.
Så skulle ringa till bvc men dem hade bara telefontid mellan 11-12 så fick lämna ett meddelande.
Efter de gick jag o la mig en stund igen, och när jag vaknade hade ju Anna-Lena ringt.
Skulle ringa tillbaka men de gick ju fortfarande inte för klockan va inte 11 än :P
Så nu ska jag ringa henne!

Kan inte förstå för mitt liv vad deaa 4 månaderna har rusat iväg.
Ikväll 21.57 är Abra exakt 4 månader. . .



20.28

Idag har vi bara varit hemma, och inte alls gjort mkt.
Har badat Abra och bäddat ner henne så nu sover hon :)

Innan ikväll så packade jag ner alla Abras kläder i en kartong,
och alla fula kläder vi fårr arva har jag lagt i en annan kartong som åker med på loppis,
när vi har fixat loppis då dvs.
Rensade även ur från förrådet, och in våra garderober.
Jackor, tröjor, skor, väskor, mina gamla ridsaker, filmer. . .  massor :P

Familjen ♥

Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0