Torsdag - Finfrämmat 26/1

16.18

Uppe klockan tio,
Yohanna, Cristoffer och Lille Jamie kom på besök =)
Stannade en stund, drack kaffe,
tjötade och Yohanna hjälpte mig lite med pusslet.
Sen efter de hade åkt,
hjälpte bejbi mig med dem sista bitarna,
så nu är det klart!!!



Såhär blev resultatet !!

Mamma kommer lite efter fem när hon har slutat,
då blir det affären, sen kommer hon med alla kläder Abra haft i storlek 50/56.
Ska då rensa ur vad som ska sparas o inte.
De tråkiga är att hon kan tagit fel påse till att skänka.
Så hopkpas verkligen inte hon råkat skänka hennes kläder som ska sparas,
för de är minnen jag o Andreas har som vi aldrig får tillbaka. . .
Klänningen hon fick av oss när hon låg på neo, som oxå va hennes första klänning.
Sen hennes första sockar och bodysar !!!

00.36
Mamma kom innan vid kvart i sex, hon hade inte tagit fel påse :)
Tack o lov :D
Hon gosade en stund med Abra sen åkte hon igen !

Kvart över sex kom Katta och Heléa på besök =)
Supertrevligt med massa tjat !

I morgon är de barndop, och jag hoppas verkligen att vi kan åka.
Så hoppas hon är bättre i morgon, den där förkylningen hon har blir bara värre o värre.
Nu sover hon nästan hela tiden o när hon är vaken ska hon bara ligga i famnen o mysa....
INTE LIKT HENNE !!!!!
Emellan åt är hon supergnällig, och jag tycker så synd om henne =(
Ska ringa barnläkarna i Gislaved i morgon o höra med dem vad de säger !!

Håll nu tummarna att ett mirakel sker inatt o att hon vaknar fullt frisk o glad som en solstråle :)

Familjen ♥
Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0