Tisdag - Prästen 10/1

16.51

När vi vaknade började vi städa,
sen pusslade jag lite.
Daniel kom ner på kaffe,
Basse skulle me komma, men dök inte upp :P

Efter 18.00 ikväll kommer Gunnar,
som ska prata lite om dopet och förbereda och så :)

Har beställt kläder till Abra idag !
Det här fick de bli. . .
Och detta till mig . . .


Detta får Abra av oss i doppresent. .

Och en silver halskedja :)

Sen köpte vi ett halsband som inte vad jättedyrt, som hon kan ha till vardag...
detta. . .


Nästan ett sånt här fast lite finare, och till halsband o inte armband :)

21.03

Prästen kom 18.10,
pratade och planerade dop.
Bestämde psalmer och sånt.
Nu lagar jag mat och lipar.
Har blivit missförstånd och frånglidna vänner.
Sånt som händer, vill bara att allt ska vara som innan,
men kanske inte blir så nu !? :'(
Älskar dem som dem är iaf,
och det kommer jag alltid göra.
Dem har ett speciell plats i mitt hjärta.
Bland alla tårar började jag laga mat,
glömde ju förfan att koka riset,
så väntar på de ska bli klart,
medans kycklingen står o kallnar :@
Abra är tjurig och jag fick jätteont i huvudet.
Men så är livet !!

02.07
Nu är det egentligen den 11e men i med att jag inte somnat än så anser jag att jag ska skriva min uppdatering denna dagen fast klockan har slått över midnatt :p

Väckte Abra för en stund sen så hon fick en flaska innan jag skulle lägga mig,
annars hinenr jag väl bara somna så vaknar hon o är hungrig,
så bättre hon fick en flaska nu innan jag la mig :)

Andreas sitter och spelar lite nu när jag lät han köpa wow konto igen !
nu är det mkt lättare att hantera Abra och hon är av med sin kolik så nu skriker hon mkt sällan.
När hon är trött och hungrig men de är ju normalt :)

Familjen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0