Söndag - Trött 8/1

09.43

Abra ville upp 5.56, men jag vägrade gå upp då.
Andreas sov som en gris, så Abra fick ligga o prata i sängen en stund.
Men nu vid nio tyckte hon inte de va kul längre så fick gå upp med henne.
Så nu kollar hon på tv, och jag uppdatera bloggen.

Igår kväll kom Dennis och Camilla, vi körde lika par leker bäst.
Jag och Andreas vann :)

Får se vad vi hittar på idag.
Antingen får vi städa idag eller i morgon,
prästen kommer på tisdag o ska prata lite med oss innan dopet.

12.46
Åt frukost för en timma sen typ,
nu har jag tagit ett varmt bad :)

20.50
Mamma kom vid två tiden,
sen vid fyra-fem tiden åkte vi till Mattias och Malin.
Malin va inte hemma men Mattias och flickorna va.
Sen åkte vi hem vid halv åtta tror jag.
Sen har jag pratat med Josse en stund i telefon :)


Familjen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0