Söndag - jadu ? 29/1

12.29

Gick upp halv tio, Abra o jag låg o hade en djup diskution i sängen i morse xD
J*vla va hon ha börjat "prata" hahaha !!

Dagen ser lugn ut, har inget planerat alls.
I morgon är de tvätta som gäller, tisdag blir det nog stor och liten.
På Fredag fyller Andreas ås så blir lite fika och paket =)



Som hon sprattlar runt i sängen när hon sover :P haha !!

15.39
Andreas har en överraskning till mig sen,
så ska få hålla mig i sovruymmet i en timme :P
Är fett nyfiken !!! ♥

Beställde detta till mig nyss !
23.38
Älsklingen gjorde jättegod mat idag, han t'nde öjus me =)



Sen efter maten tappade han upp ett varmt bad o tände ljus i hela badrummet...
Synd att blixten på kameran förstör ljus belysningen. . .


Tack för allt fint ikväll älskling !!!

Familjen ♥
Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0