Söndag - Dopbilder 15/1

10.41

Vaknade för en timme sen typ.
Men ville verkligen inte de :P
Har jätteont i ryggen och i fötterna efter igår :P

Idag kommer Mamma, Maggan, Pappa, eventuellt Dennis och Camilla hit och äter smörgåstårta.
Fick ju 2 smörgåstårtor över så vi gav smörgåstårta till höger o vänster igår :P
Ska ringa mamma om en liten stund, sen får vi åka till ica me o hämta Abras ellos paket :D

Här kommer lite dopkort :)







Idag hämtade jag ellos paketet med Abras Hello kitty kläder och en mimmi mus body !
Aaaaaaaasfina :D

OCh igår kom hennes 2 hello kitty klänningar och 2 hello kitty leggins ;D



15.41
Mamma, pappa och Maggan kom innan och åt tårta.
Smaskigt som bara den :)
Nu äter jag dessert tårtan för 2 gången idag :p
Och kommer nog hinna med en 3e gång me xD

Meningen va att Nina skulle komma o hälsa på mig idag men jag orkade inte idag.
Är supertrött efter dopet igår, och måste städa och fixa i ordning här hemma !!

Sen blir de att tvätta i morgon ... roligt!!!

Kan inte fatta att Abra blir 4 månader på Torsdag !

Haha !! Vilken miiiin xD

17.00
Har nu skrivit tack brev till Maria.
Och medans jag höll på o skriva så passade jag på att svara på Jimmys brev.
Så får gå o lägga dem på lådan i morgon :)

21.09
Dennis och Camilla åkte för en halvtimme sen,
dem kom hit en stund så vi spelade Cranium,
asså de är riktigt skoj xD
sen kom Basse förbi o käkade lite smörgåstårta :)

23.10
Ska hämta en bit smörgåstårta,
sen ska jag krypa ner i sängen jämte älsklingen o kolla på. . .

Vännerna ♥
Familjen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0