Onsdag - Tvättid 11/1

12.03

Vaknade vid tio.
Fattar inte hur klockan böev tolv så fort.
Ligger fortfarande i sängen med morgonrocken på.
Abra sitter i sin stol och leker och andreas svär i köket,
vet inte riktigt vad han sysslar me,
tappade säkert de gamla kaffefiltret på golvet.
Nehe ?! Han satte på kranen och vattnet sprutade åt alla håll o kanter,
så han blev blöt xD
Nu svor han igen, och nu gick kaffefiltret sönder och kaffesumpet på golvet,
de som är så lätt o få upp från mattan -.-

Ska gå ner till tvättstugan sen o skriva upp tvättid,
sen ska jag diska och greja lite.

Här äter Abra kallops...


Någon som vill ur babysittern lr ? xD


klick klick (A)


14.45
Vanessa och Mimmi kom för en liten stund sen.
Abra är jättetrött så hon är skitsur,
men inte vill hon sova !?
makalösa unge :P

Hoppas det går bra för Pj nere i Thailand under omständigheterna.
Tycker synd om honom samtidigt som han kanske får skylla sig själv lite,
han borde veta om konserkvenserna efter att ha bott där i 6 år =/
http://blogg.jankallman.com/?p=6936

19.15
Mamma kom innan, sen körde hon ner mig till samhället så jag fick handla lite.
Blev tacos till kvällsmat för mig o älsklingen.
Mamma är hemma o baka marängbottnar.
Vi har precis ätit, Abra sover och jag ska snart diska !

Kom på att jag glömde kolla tvättid =/
Jag vet inte vad jag ska ha på mig på dopet asså :S
Har massa klänningar jag aldrig använt,
men tycker inte jag ha några roliga kläder :P

20.39
Nu har jag och snuttan suttit i badet en stund,
så nu är hon trött.
Men vill inte att hon somnar tidigt för då vill hon upp halv sex i morgon bitti :@


Familjen ♥
Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0