Onsdag - Jaaa ! 18/1

13.04

Vaknade först 9.45 när klockan ringde.
Skulle tvätta klockan 10.00.
Men pallade fan inte så stängde av alarmet o sov en timme till :P

Har nu rensat ur alla Abras 62 kläder hon inte kan ha.
Sen flyttat över alla 68 kläder till hennes garderob.
och i den garderoben hennes 68 kläder låg innan,
har jag flyttat över alla 74 kläder.

Har en STOOOOR sopsäck med kläder,
måste fixa en loppis snart :P

I morgon blir Abra 4 månader.
Mammas stora flicka :D

Ska ner till samhället efter 17.00,
ska hämta paket från kappahl med detta i . . .
Så ser detta ut :D


Hennes nästa paket blir det här. . .


20.17
Klockan 14.40 började jag gå mot Fållinge,
bestämde mig för att hälsa på Malin, Mattias & flickorna.
De tog mig 40 minuter från furet o upp dit.
Dem bjöd på middag och dem bjöd på några skratt.
Engla o Elsa är ju bara för goa :D
Mattias körde hem mig nu vid åtta,
då de blev riktigt mörkt, sen började de ju snöa me =/

Abra Allie Sabine Lindrot ♥
Andreas Anders Andersson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0