Måndag - Tvätta 30/1

14.00

Gick upp 08.50, för då ville Abra upp.
Jag o älsklingen åt frukost vid halv elva,
nu vid ett började min tvättid och håller på till fyra,
så jag tvättar för fullt.
Sen efter fyra när all tvätt är klar, ska jag och Andreas försöka möbelera här hemma.
Ska se om vi lytckas göra på nått annat sätt än så som vi har det nu.
De är ju rätt så litet o de blir trångt med alla stor möbler,
så får se om vi lyckas =)

Ska få hem 2 paket med 4 av Andreas födelsedagpresenter !
jag ska få hem 1 paket till mig !
Och 4 paket till lillfisen här hemma =)
Jag tror de va allt :P haha !!!

23.11
Daniel kom ner en sväng innan idag,
samtidigt som Ines kom förbi.
Jag och Andreas möbelerade i sovrummet,
bild på det kommer i morgon.

I morgon ska jag oxå iväg på Stor & Liten !
På Onsdag kommer Nina o tjöta lite :D

Kanske ska flytta till en större lägenhet,
det behöver vi verkligen, har varit o kollat på den idag.
Så det blir nog flytt :)
Enskilt kök, enskilt vardagsrum och enskilt sovrum.
Härligt att slippa sitta i köket och tvrummet samtidigt ;P


Familjen ♥
Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0