Måndag - Tvätta 16/1

10.56

Steg upp nu, men legat i sängen i över en timme.
Abra vaknar så många gånger på morgonarna nu för tiden.
Dörst typ vid halv fem o är hungrid, sen vaknar hon fem igen,
sen kvart över sex, sen kvart i sju, kvart över sju. kvart i åtta.
Asså så håller hon på fram till nio då hon vill upp !

Idag blir det att tvätta mellan 16-19 kuligt ;-)

Igår kom dennis och camilla upp så vi spelade cranium :D
Precis innan de, så gjorde jag det här....
Skönt? Nej! Svider? Ja!
Tänker inte dra bort nageln. . .

15.46
Daniel är här o dricker kaffe o tjata med Andreas,
jag har precis kokat vällingvatten,
ska strax börja tvätta.

I morgon 11.20 åker vi till Broaryd o hälsa på familjen Sjöberg :)

17.11
Nettan kom upp och hämtade en bit smörgåstårta till henne och Marcus.
Sen fick pappa den sista biten, så han kunde ha med sig till jobbet imån.
Nu tvättar jag för fullt, Andreas är i Skeppshult med Daniel hos min pappa o hämtar en server.

22.31

Jag vet det så väl, varför vår kärlek började brinna
Det var av olika skäl, hur ska man någonsin kunna förklara.
Jag minns så väl när du log, jag minns så väl hur du skrattade.
Med all kraft jag har, ville jag bara hålla om dig.
Jag minns hur du smekte min kind, då förändrades allting.
Jag minns hur vi pratade och hur vår kärlek övervinner allt.
Skriver jag ditt namn på ett papper, kan någon sudda ut det.
Skriver jag ditt namn i sanden, kan vågorna ta det med sig.
Därför har jag skrivit ditt namn i hjärtat, och där kommer det att stanna i all evighet.

Tack för att du finns min Älskling Andreas Andersson ♥

Familjen ♥
Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0