Måndag - Storstäda 9/1

09.27

Varit vaken i en timme ungefär.
Har gått upp nu iaf,
har legat o gosat med Abra och Andreas i sängen =)

Idag ska vi storstäda,
även till vårdcentralen då Andreas misstänker han har halsfluss.
Lagom nu till dopet :(
Men är de halsfluss får han penicillin och då kommer han inte ha ont på Lördag.
Jag ska iaf inte pussa honom förens han är frisk, för jag vill inte ha halsfluss :P

11.45

Min morbror kom upp o lämnade ljusstakarna vi ska låna till dopet.
Sen fick han en kopp kaffe oxå, innan han skulle iväg o jobba igen.
Nu ska jag fortsätta o städa :)

15.42
Pausade städningen och tog bort julsakerna och pusslade lite istället.
Andreas va på vårdcentralen och dem sa att de är ett elakt virus, så han fick smärtstillande.
Har precis badad Abra och ska fortsätta städningen när Abra har somnat !

Familjen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0