Måndag - 3 dagar kvar 2/1

11.05

Har sovit jättedåligt inatt av div osaker :@
Vill hem o sova där de är tyst, kan inte sova annars :'(
så är jättejobbigt, har riktigt j*vla ont i min rygg me,
så har vaknat flera er :(

Abra har precis fått gröt och sen lite kläder.
Hon kliade sig i ögonen o va jättetrött,
la ner henne o skulle gunga henne i vagnen,
då va hon helt plötsligt hur pigg som helst.
Så nu ligger hon i vagnen o titta på mig o asgarva ;-)

Får se vad vi gör idag, absolut ingenting antar jag :(
Fett rastlös och längtar hem.
Men nu är det bara tre dagar kvar !!
Vill hem till min säng. . .

Igår gjorde vi ingenting, bara kollade på One Tree Hill.
Finns inte mkt annat att göra :(

18.50

Åkte till Sjöbo vid halv fyra,
handlade och uträttade lite ärende.
Plockade med oss pizza hem, eller älsklingen gjorde de,
jag tog en kebabtallrik.
Kom hem, gav Abra gröt,
sen åt vi våran mat.
Nu väntar vi på att Andreas pappa ska käka kvällsmat,
sen ska han köra oss till Vollsjö,
så ska vi hälsa på Matilda :)


Familjen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0