Lördag - Rastlös 28/1

13.29

Vaknade vid halv tio, givk upp vid tio typ.
Andreas va redan vaken men Tommie sov,
han slagga på soffan då Basse hade låst ute honom :P
Abra har precis fått lite käk och jag sitter vid datorn,
Andreas sitter och spelar en stund =)

Beställde fyra födelsedags presenter till Andreas igår,
så där försvann några hundra :P

Är jätte rastlös och vill göra nått,
men finns inte så mkt att göra.
Sen kan inte vara borta länge,
för Abra måste vara hemma,
så kan inte ta med henne ut =(

16.34
I min rastlöshet bestämde jag mig för att baka brownies med glasyr =)
Så nu står kakan i ugnen !

Kanske ska göra ett röj här sen,
ser ut som ett bombnedslag !!!!!!!

17.21

Så här blev de :)


21.15

För en timme sen åt jag o älsklingen tacopaj som jag gjorde,
sen tog vi varsin powernap,
strax blir det bad när Abra vaknar, sen film!

Familjen ♥
Vännerna ♥

Kommentarer
Postat av: Milla

Är det inte den 28:e idag? Fniss ^^

2012-01-28 @ 18:28:27
Postat av: Angelica

HAHAHA !!! oj tack !! Jo de är de. . .tack, bytte nu xD

2012-01-28 @ 21:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0