Lördag - Gekås 7/1

13.48

Klockan 5.10 vaknade den lilla damen.
7.10 gick jag upp med henne,
för då orkade jag inte höra på henne mer :P
pratade, o lät o hade sig.
Fick stiga upp fast klockan skulle ringa 8.35.
Skickade till mamma o sa hon kunde komma tidigare,
i med att vi redan va vakna.
Åkte till Gekås, Abra ville inte sitta i bilbarnstorlen,
så hon fick sitta en stund i kundvagnen :P

sen påvägen hem stannade vi till hos pappa och åt cheesecaken,
vi egentligen skulle äta på julafton.
Brorsan hämtade Andreas som va hemma.
Så jag, mamma, pappa, dennis, abra och Andreas samlades hos pappa.
Sen åkte vi med brorsan hem.
Så är precis hemkomna nu :)
va inne på guld och silver butiken och köpte doppresent till Abra.
Fick bli ett halsband :)

Bild tagen i förgår då hon hade på sig en julklapp av mamma ;-)


16.21
Har pusslat en stund på pusslet vi fick av Dennis & Camilla.
Har nu gjort smeten till struvorna,
så väntar på att fritösen ska bli varm.

Får se om jag o sambon kommer överens om nån middag...


Familjen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0