Fredag - Slappt 27/1

18.41

Hej hopp !

Har varit o handlat, varit på banken o apoteket,
så nu har både Andreas och Abra massa förkylningskurer !
Så hoppas på bättring och att hon inte hinner få öroninflamation.
Basse o Bakker trillade in för en stund sen o tjöta o tog några öl !
Nu kom brorsan som jag ska bjuda på käk om gratängen i ugnen blir färdig nån j*vla gång !!!!!


21.59
Abra är inte pigg för fem öre,
hon hinner bara vakna o titta upp i taket i 20 -30 minter sen somnar hon om =/
Hon är varm trots att hon fått alvedon, men tänker inte ge henne mer inatt för jag våga inte ge henne för ofta !!
De är vart sjätte timme eller nått sånt, men är lite försiktig.
Hon snorar och är gnällig som bara den.
Har iaf nu satt på pyjamasen och bäddat ner henne i sängen jämte mig,
och jag ska strax starta en film o krypa ner o gosa med henne !

Familjen ♥
Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0