Torsdag - Nina 2/2

20.07

Malin ringde o väkte mig idag och frågade om vi inte kunde byta nattduksbord,
jo visst, gärna för mig.
Men nu när vi möbelerat kan vi inte sätta upp de,
då den ska stå bakom sängen typ hylla.
Svårt att förklara men iaf så står de mitt i lägenheten o bara ta massa plats.
Men va nere på Gislavedshus kontor och pratade om en 2a, den vi sökte om.
Carl-Olof sa då att jag skulle skicka till Leif att vi vill ha den,
och tar den direkt, de är den finaste lägenheten på hela furet och den är nyrenoverad, allt är nytt.
Har ej sett den än, men han sa även att vi ABSOLUT inte kommer bli besvikna.
Så väntar på svar från Leif, och förhoppningsvis kan flytta så fort som möjligt!
Ines kom en sväng innan, sen hängde vi med henne hem och drack kaffe, supermysig lägenhet, fett snygg soffa. Sen fick Ines en inpulsgrej, j
odå, vi åker till Nina i Kinnared på kaffe, så de gjorde vi !
Sussi och hennes barn va där med, som dem har växt sen jag såg dem sist!
Kom hem, de va då vi åkte till Gvdhus, efter de gjorde älsklingen käk.
Mamma kom och lämnade en bärbar dator.

I morgon kommer pappa o hämta oss,
han ska bjuda oss på fläskfilé, då älsklingen fyller 26 i morgon =)
Sen i morgonkväll kommer Basse och Jeffe o tar några öl med Andreas.
Sen kommer även Nina och tjöta massa med mig :D

På Lördag ska vi ha gäster/kalas för Andreas,
Mamma, Pappa, Dennis, Camilla, Mattias, Malin, Elsa & Engla.
Så blir lite fika och så =)

Idag fick jag hem en body jag köpt, ett Minnie mouse set i grått o svart,
och sen fick jag hem min väggdekor jag köpt =)
Den kommer passa perfekt i den nya lägenheten tror jag =)

Familjen ♥
Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0