Tisdag - Stor och liten 28/2

10.54

Vaknade halv sju, låg i sängen till nio,
sen gick jag upp med lillskruttan =)
Andreas låg kvar o sov en stund,
vilket inte händer ofta.
Det brukar vara han som är uppe med Abra på morgonen,
och jag som ligger och sover xD
Sitter nu o vänta på att klockan ska ticka lite,
så jag och Abra kan gå till Stor & Liten.
Malin, Elsa & Engla kommer inte idag,
så får försöka hälsa på dem en dag här framöver =)
Men Veronnica & Alvin kommer iaf,
hoppas även på att Lisa & Alva kommer =)

Kersti kanske kommer i helgen o hälsa på oss,
hon har ju inte sett Abra än,
sen får hon se vår nya lägenhet me =)

Soffan kommer förhoppningsvis i veckan,
så får se framåt helgen om de kanske gå att ha lite folk hemma :D

23.55
Va på Stor & Liten innan idag,
träffade Veronica och Alvin,
han va så liten o gullig.
Han skrattade till och med när jag pratade med honom =)
Efter stor o liten kom mamma en sväng,
åt lite glass o tjötade.
Sen efter hon hade åkt,
gick vi alla o la oss en stund,
jag och abra sov i 2 1/2 timme,
så vi vaknade vid åtta.
Jippie! jag satte klockan på 20 minuter men den ringde inte :s
Alarmet stod kvar och allting men de ringde inte...
får försöka lägga mig sen ändå,
och inte allt för sent.
I morgon blir det att puttsa fönster och lämna lycklarna till gamla lägenheten på gvdhus.
Pratade med Mio innan idag, på Fredag efter 17.00 kommer soffan :D

Familjen ♥
Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0