Tisdag - Alla ♥-ns dag 14/2

08.22

Vaknade för en timme sen typ,
Abra ville inte sova mer, så fick gå upp !
Älsklingen hann bara öppna ögonen o pussade mig,
och sa glad alla hjärtans dag :)
Är han söt eller söt :D

Idag ska jag gå till kyrkogården o tända ljus för min morfar,
idag är det 12 år sedan han dog =(
Efter de ska jag stanna till hos Camilla och Nathalie =)

Grattis till Johan Jonsson som fyller år idag !

Meningen va att vi skulle åka till Gekås i morgon,
men vi struntar i de,
vi ska till Gislaved och köpa tapeter på Torsdag,
så jag springer in på rusta och jysk o kolla om de ha nått kul.
Ska ha tag i en vardagsrumsmatta och liter lampor och sånt =)

13.07
Varit o tänt ljus hos morfar, sen varit hos camilla.
Nyss åkte Ines hem, gett Abra en flaska, snart somnar hon nog.
Då ska jag ringa mamma sen börja med maten !

Abra kan sitta själv i flera minuter nu =)


Familjen ♥
Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0