Söndag - trött 5/2

11.24

Abra vaknade 05.50, då va de bara att kliva upp.
8.45 somnade hon igen, så då passade jag oxå på att sova en stund.
Mamma ringde sen o väckte mig, hon va i Ullared.
Så hon skulle köpa blöjspannsrefil, badstol och lite smått o gott.
Vill me ha pengar så vi kan åka dit. Fast vi åker nog dit när vi har flyttat,
handl lite nya roliga grejer =)

Sen idag kommer Nina ♥

20.31
Meningen va att Nina skulle komma o hämta mig och Abra,
sen åka ner till Ines.
Men klockan blev så mkt så vi tar det i morgon istället =)

Ines kom upp hit en stund o tjötade lite stället  =)

22.18
Abra ligger och sprattlar på golvet,
jag lyssnar på Celine Dion och Andreas sitter vid datorn :P

Familjen ♥
Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0