Söndag - Städ 26/2

20.45

Somnade klockan 02.03 igår,
eller jag kollade på klockan sist då.
Sen när Abra vaknade i morse ville jag verkligen inte stiga upp,
och ännu mindre när jag såg va klockan va.... 05.27.
Då hade jag alltså fått sova i 3 1/2 timme, fyfan -.-
Men när klockan va åtta kunde jag inte hålla ögonen öppna,
så väckte Andreas så han gick upp o hade henne,
så jag kunde få sova en stund till, asgulligt av honom.
De värsta va bara att tio minuter senare somnade Abra,
och Andreas kan inte somna om när han väl stigit upp.
Så det slutade med att jag och Abra låg o sov,
och Andreas fick sitta uppe fast han va trött.
Mamma kom på förmiddagen,
så vi gick upp till gamla lägenheten o städade den.
Medans älsklingen och brorsan åkte till Skeppshult och hämtade byrån & spegeln hos Katta & daniel.
Sen fixade och diskade här hemma.
Sen när mamma hade åkt,
gick vi alla tre o la oss, sov nästan två timmar.
Nu har vi precis kommit innanför dörren.
Gick ner till samhället o handlade lite,
o jäkla vad kallt de va :S
minusgrader igen, de stack i hela ansiktet påvägen hem.
Nu ska vi gotta oss med lite godis o kolla på tv.
Ska även försöka hålla Abra vaken en stund så hon inte vaknar så väldans tidigt,
jag hatar tidiga morgonar, jag mår verkligen inte bra tidigt på morgonen,
oavsett om jag sovit tillräckligt länge eller inte -.-



Familjen ♥
Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0