Söndag - Slö 12/2

10.48

God morgon =)

Idag blir det att städa undan lite,
ska även tvätta !
Kvällen igår va hekt okej,
hängde med ner till Jeffe en stund.
Hon hade 20års fest, så jag o älsklingen gick dit.
Tack Dennis & Camilla som passade Abra :)

15.35

Klockan 13.45 gick vi alla tre o la oss,
vaknade nyss.
De va riktigt skönt med en tupplur.
Nu ska jag diska, städa undan o hämta tvätten,
halv fem kommer Katta & Frida =)

20.48
Mamma kom upp en sväng innan o tjötade lite,
precis när hon hade åkt kom Katta o Frida på kaffe,
sen när dem hade åkt kom Sandra, Marika & Ines på kaffe!
Så nu har dem åkt så jag passa på o sitta en stund här innan de blir sängen.
Abra blev jätteförkyld idag från ingenstans, kan ha feber, har ej kollat den än.
Hon vaknade precis när Ines o Co hade gått, nu ligger hon och skrattar åt ett godispapper, haha !
Jag undrar vad barn tänker egentligen xD

Familjen ♥
Vännerna  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0