Onsdag - Nina & Ines ♥ 8/2

10.43

Varit uppe i två timmar, Abra låg o pratade i sängen,
men jag och Andreas gjorde allt för att somna om :p haha!!

Idag vet jag inte vad jag ska göra, vore bra om jag hittade energin till att städa.
de behövs alltid, men nu är de mest grejer här hemma som ligger på helt fel plats :P

Vid 14.30-15.00 där någonstans kommer Nina & Elisa på besök =)

Annars vet jag ingenting som händer !

Grattis i efterskott John Jonsson som fyllde 22 igår.
Hade inte glömt av det, glömde bara att skriva det i blogginlägget igår !

Ska lägga upp liter bilder jag har på min mobil !!!



Mammas stora tjej !!! ♥


Här är en liten tös som tyckte Så ska det låta var väldigt kul :) ♥


Glad tjej när vi va o hälsade på Ines :) ♥


Min pappa äger världens minsta butterfly ;-)


Någon som försöker åla sig ur babysittern, här om dagen när Ines var här,
så va hela kroppen på golvet men huvet kvar i stoen.
Blir att spänna fast henne i fortsättningen :P haha


Morgonmys !!!



Mammas sötnos när hon hade feber :(


Abra låg på en filt på golvet här om dagen, och hon lät o hade sig, sen blev de tyst en stund.
Så jag trodde hon somnat först.
Skulle kolla om hon sov, nähe då hon sov inte,
hon blev nog bara paff att allt blev mörkt....

Tur lillfisen inte är dammelergiker :P

19.16
Kom hem för en stund sen, va nere hos Ines,
Nina & Elias kom oxå :)
Drack kaffe o tjötade !


I morgon ska vi hänga med Dennis & Camilla till Gnosjö =)

20.00
Har nu gjort mat och ätit,
så nu är vi mätta och belåtna =)

22.18
Ines kom upp innan,
så jag, hon och Andreas har kört plump tills nu.
Jag förlorade totalt xD HAHA!!!
Trevligt va det iaf =)

Familjen ♥
Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0