Onsdag - Besök 1/2

13.24

Vaknade vid halv tio,
då jag vet Abra legat o pratat en stund.
Så fick gå upp med henne.
Gick bort till Hanna vid elva typ,
kollade igenom Novas gamla kläder,
om de va nått jag ville ha till Abra,
så några plagg blev de allt.
Nån jeanskjol, två klänningar,
några bodysar och en pyjamas :)
När jag kom hem skulle vi sätta oss o skriva blanketten om bostadsbidrag,
asså fett jobbigt :O massa jävla saker o skit jag inte har en aning om :P

Ska ner när mamma slutar så hon kanske kan köra till gvd.
Nina kommer ju vid halv fyra, så får se när de blir, måste typ få in de idag !!

15.28
Nu är Nina påväg så jag passade på att dammsuga och torka golvet,
kan ju inte se ut hur som helst när man får finferämmat !
Dock ser sovrummet mindre fräsht ut xD haha !!

20.04

Nina åkte vid 18-18.30 där någonstans,
blev massa tjöt som vanligt och kaffe såklart.
Sen efter att hon åkt la jag upp lite anonser på tradera.
Och nu sitter jag och skriver här.

I morgon ska vi gå o lägga på brev på lådan iaf,
sen städa sovrummet.
sen vet jag inget mer :P

Fick hem Abras Hello kitty jacka idag =)
Fick även hem hennes 2 pyjamaser =)



Familjen ♥
Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0