Måndag - Värnamo 13/2

09.42
Varit vaken i en timme,
morgonciggen är tagen ska nog ta en kopp kaffe o äta en macka snart.
Vid 12.00 kommer Ines och plcokar upp oss, då ska vi åka till värnamo.
Baby ska till sjukan, och då passar jag, ines och Abra på att kolla jysk och kanske nån mer affär.
Sen i eftermiddag vet jag inte vad som händer.

Abra har snarkat hela natten, och snorat.
När hon vaknade i morse hade hon snor i halva ansiktet :P =(
Mammas lilla flicka är förkyld igen =(

19.29
Varit i Värnamo heeela dagen.
Medans älsklingen va på sjukan, åkte jag o Ines till jysk o kollade lite.
Fann inget skoj, så åkte till H&M alla de söta kläderna jag hittade fanns såklart inte i Abras storlek :@
Fortsatte ner till Lindex, där jag hittade en pyjamas till henne, på rea dessutom =)
Sen hämtade vi upp älsklingen och åkte till mio, beställde denna soffan =)

Efter de åkte vi hem, stannade på smålänningen.
Men inte fanns de nått kul där heller :(
Lagade mat så fort jag kom hem.
Mamma kom upp me, hon lämnade ett ljus bland annat.
Ska sätta de ljuset på morfars grav i morgon,
då det är 12 år sedan han dog ♥
På alla hjärtans dag, av alla dagar på året :(
Minns den dagen som igår.... :'(
Min sjungande o glada gubbe till morfar,
som satt o körde Oh my darling clementine i pekfingervals på mormor och morfars gamla orgel....
Kan tänka på honom ibland, och visst saknar man honom.
Va bara 10 år när han dog, men ändå minns jag den dagen så väl.
När vi hade kommit hem från Neo med Abra så gick jag och visade henne för honom vid hans gravplats.
Hade så gärna velat att han kunde komma ner från himlen 5 minuter o bara hållt henne en stund.
Men jag vet att han vakar över henne precis som han gör med oss alla i släkten,
och inte minst så vakar han över mormor just nu !

23.59

Sitter vid datorn, vilket jag gjort i ett par timmar nu.
Har spelat Plants vs Zombies, de är askul :P haha!!
HAr redan klarat ut det 2 gånger, så har börjat om yttligare en gång xP
Strax ska jag krypa ner i sängen o sova.
I morgon ska jag tända ljus på morfars grav,
sen efter de ska jag till Camilla & Nattis =)


Familjen ♥
Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0