Måndag - Ny lägenhet 6/2

12.28

Va uppe klcokan åtta idag,
Abra vill ju inte sova länge längre.
Hoppade in i duschen och har gosat med Abra hela förmiddagen typ.
Om en halvtimma börjar min tvättid.

Andreas ringde Gislavedshus innan och frågade hur de går med vår lägenhet,
den första mars får vi tillgång till den =) As nice !!

Detta är lite nya saker som vi ska inskaffa till lägenheten...
Två sånna här till sovrumsfönstret....

Fondvägg i sovrummet...

Denna väggdekalen ska upp i vardagsrummet....

Denna fondväggen i vardagsrummet....


Dessa ska upp i hallen eller vardagsrummet, får se vilket som blir snyggast...

Denna ska in i vardagsrummet....


denna ska upp på väggen i antingen vardagsrummet eller köket....

Sist men inte minst, den här :D

En 40 tummare ;-)

Vill typ flytta nu, kommer ta aslång tid till 1 mars nu bara för de :P

Nina kommer efter att hon slutat jobba och hämtat Elias,
sen åker vi ner till Ines och hälsa på :D


Älska denna bruden alltså ....
http://www.youtube.com/watch?v=PJv4KiPJkcs&feature=related

16.20
Abra sover så Jag, Andreas och Ines tryckte precis i ss kassler och potatisgratäng,
så jäkla gott alltså !

Får se om Nina kommer sen eller inte,
hon fick lite o göra först,
så får helt enkelt se vad klockan blir.

17.53
Fyfan va skönt de va,
tog mig en tupplur idag me.
Måste dock lägga mig mkt tidigare på kvällarna så man är pigg och glad när hon vaknar.
I två dar har jag vatir uppe astiditgt med henne =(

Sen i den nya lägenheten ska jag köra med mer rutiner,
blir mkt bättre för alla !!!

Familjen ♥
Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0