Lördag - Boda Borg idag 11/2

19.55

Klockan ringde 7.15 i morse,
dock somnade jag om, men tur så vaknade jag 7.30.
Väcka Abra, byta blöja, på med kläder.
Sen skulle jag klä mig, borsta tänderna och fixa skötväskan.
Mamma kom 8.05, gav Abra mat sen iväg.
Först banken, sen konsum o handla frukost.
Brorsan o Camilla hämtade upp oss på konsum,
och vidare till Sävsjö medans mamma o Abra åkte hem till Skeppshult.
Hade jätteskoj på Boda Borg, o de hade vi allihopa, vissa banor va rätt kluriga,
och andra lite lättare =) 4 stämplar på 4 timmar :P haha !!

Påvägen hem stannade vi i en godisaffär o handlade lite godis,
sen drog vi vidare hemmåt =)
Hämtade Abra som hade varit lite ledsen,
men tystnade när jag rinde o pratade ned henne =)

Sen hem, laga mat.
Blev ris & korvstroganoff,
så nu har vi ätit och är mätta och belåtna alla tre :)

Familjen ♥
Vännerna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0