Fredag - Drama 24/2

13.15

Dagen började bra,
jag o lillan gick upp vid åtta.
Andreas låg kvar en stund till men kom upp rätt så snart han me.

Sen nu i eftermiddag brakade helvetet löst.
Snacka sin jävla skit, och frågar ut folk om oss,
att ni ens orkar bry er så mkt om oss.
Vi bryr oss inte hälften så mtk om er,
det är inte bara vi som tycker den där lille råttan är helt dum i huvudet,
ljuger och vänder totalt på sanningen, och inte om att tala om den andra som bara tar hon/han/den i försvar.
Blir så trött, börjar en diskution på sms, sen kalla mig omogen ? HAHAHA!!
Hämtar & lämnar inte sina grejer utan skicka med bud, sikken fjant !!!
Sen skriver " tack o hej" i slutet av sms men fortsätter svara när jag skrivit tillbaka.
När man skriver tack o hej har man väl inget mer o säga, men ändå fortsätter.
Jag va inte klar därför svarade jag :)
sen skriva "puss o hej, har ej tid med er" men ÄNDÅ fortsätta skriva.
Så jävla kul, jag kunde inte släppa de, och ville inte göra de heller.
Men dem ville släppa de, men kunde inte HAHAHAHAHA!!!
Jag vet att ni kommer läsa detta och bli så irriterade så, och det är de jag vill =)
Hota ni med polisanmäkan vi är inte rädda för nått,
så lägg den energin och gör en anmälan som ändå kommer bli nerlagd.
Den kommer antagligen sluta som ord mot ord, men visst gör ni så =)
Sen när jag blockat er på facebook måste du direkt springa bort till den 3e och kolla....
asså shit, du bryr dig ju så de står härliga till...
Sen ska de låta som en slump !!!
Hör ni hur rolga ni låter ?

Från att återgå till den 1a personen, som ska lämna sin familj för han tror han är cancersjuk.
Varför lämna sin familj om man är sjuk... då är man inte sjuk fysiskt utan psykiskt ?
Och att man inte får bära för läkaren, de berättar du när du bär en stationär dator?
Men du fick inte bära dina barn? Asså shiiit snälla tyck synd om mig.
Men nej, de är ingen som gör de lille du !

Att komma hit o hitta på dumheter, sen skylla ifrån sig.
Ja, han får värktabletter hos läkaren, för att läkaren anser att han ska ha de.
Till skillnad från dig, som springer o fixa på eget sätt, då läkarn inte gett dig dom ?
Vem missbrukar vad ?

OCh att person 2 är så jävla korkad så de är synd om hon/han
hon/han tror på person 1 och att hon/han är så jälva gotrogen.
Du är blåst och blåägd, bara inse det !

FYFAN VAD JAG ÄLSKAR DRAMA !!!!!!!!!! ♥

Nu ska jag ta en kopp kaffe med INES :D ♥

14.45
Bilderna sen vi va hos fotografen kom idag =)
Lägger inte upp alla bilder, men kan bjuda på några !




16.13
Lagar mat och väntar på Ines,
hon är så söt, hon kommer hit med morotskaka :)
Jag som älskar de !

Mamma va här uppe en en stund,
åkte nyss.
Hon hade Abra en stund medans vi bara sprang upp i lägenheten o hämtade resten av sakerna.
Så nu är det så gott som tomt :)

I morgon kommer nog Nina & Kim o hälsa på =)

21.29
Katta, Daniel och Frida åkte nyss,
de va påväg hem från Bambu,
så de tog en sväng inom här =)
Skojigt att få besök såhär på kvällen :D
Massa skratt och prat, måste hända mkt oftare :)


Familjen ♥
Vännerna ♥
INES ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0