Fredag - Boda Borg 10/2

10.11

God morgon !
HAr haft morgonmys i sängen med Abra,
hon är så jäkla go och glad på morgonen :)


Idag vet jag inte än vad som händer,
möjligtvis åka till Malin & Fredrik !

I morgon ska Snuttan ha barnvakt för första gången,
ska åka till Boda borg med Dennis & Camilla.
Ska vara där klockan 10.00,
sen bestämmer man själv hur länge man stannar,
men de tar ju några timmar,
kanske är hemma fyra-fem någongång.
Mamma ska ha Abra, men det går npg bra,
kommer bara sakna ihjäl mig efter henne !

Ines kom upp igår och spelade lite kort o tjötade =)

11.31
Ines ska strax till Kinnared,
så då åker vi med henne fast blir dumpade i Broaryd hos familjen Sjöberg =)
Nu blir det pommes till frukost :D

19.48

Åkte till Malin & Fredrik vid tolv,
snackade o busade med barnen lite =)

Sen tog hon även en tupplur...


Detta kortet togs igår,
när hon stolt visar upp sin gåstol :P


Mamma plockade upp oss efter jobbet, vid halv sex.
Handlade påvägen hem, sen gjorde vi mat så fort vi kom hem.
Nu ligger vi i sängen och slöar, måste lägga oss i tid då vi ska till Boda Borg i morgon.
Ska vara där klockan 10.00, så ska åka 8.45 typ.
Blir en heldag med älsklingen, Dennis & Camilla.
Dock är inte vår lilla Prinsessa med,
men jag ska försöka överleva några timmar utan henne.

Denna dagen tillägnar jag mina tankar till Hanna, Malin & Lotta Ekegren,
även andra släktingar och vänner som sörjer !



Familjen ♥
Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0