Tisdag - rastlös 4/12

20.23
Abra har varit världens snällaste barn idag, tack Abra :)
Idag har jag fått upp lite på väggarna, tömt diskmaskinen, fyllt diskmaskinen, hade maten klar när min hungriga sambo kom hem från jobb. Har lämnat in h&m och Ellos returerna o även hämtat mitt paket från Ellos med rött varor i, har skrivit upp tvättid,
Har slagit in lite julklappar, kollat på julkalendern med Abra, druckit kaffe med Ines och varit o handlat. I morgon ska jag permanenta mammas hår, på torsdag blir de stor o liten.

Innan julafton ska jag ha :
* Bakat pepparkakor med Abra.
* Gjort peppakakshus med Abra.
* Bakat lussekatter.
* kokat knäck.
* kokat gröt.
* gjort fudge.

Får se hur många * jag får ihop innan julafton xD

Familj & Vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0