Söndag - trött 30/12

22.49
Somnade runt fyratiden i morse då jag hade 8 min mellan värkarna som inte ville släppa men till slut så. Sov till över tolv idag och har ändå varit jätteutmattad hela dagen. Orkade iaf ta mig ner till Konsum o handla innan.
Abra är hostig men ändå på bra humör, konstigt nog. Jag har i stort sätt legat i soffan hela dagen o kollat på walking dead men nu har jag kollat på alla avsnitt som är släppta!

Vill att min Caspian ska komma nu så jag får se hur han ser ut, känna hans doft och ge han lika mkt kärlek som jag ger till Abra! Ni är mitt allt <3
Är trött på allt som heter gravid, värkar, halsbränna o foglossning. Är inte alls roligt att va gravid längre, vill bara få de överstökat :P

Vad gör man när allt känns mer fel än rätt :/

Familj & vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0