Torsdag - Paket 26/4

11.40

Vaknade vid halv sju och kunde sen inte somna om, så gick ut o la mig på soffan.
Vipps såp somnade jag för halv tio kom Andreas och Abra o väckte mig.
Blev massa mys och bus i soffan :D
Nu har vi precis ätit frukost allihopa,
så ska fixa till oss lite sen traska ner till ica och hämta klädpaket och hyandla :D

Idag fyller Lisa Forsberg 22 år, så grattis till henne =)

15.00
Runt halv ett tiden, klädde vi på oss och gav oss ut i skitvädret.
Gick först till ica o handlade, hämtade även klädpaket :D
Sen tog vi Netto, köpte en grill, även en blomma som jag satte på morfarsw grav.


Sen traskade vi hemmåt kalla o blöta,
Abra fick nyss mat medsans Andreas monterade grillen.
Ska strax börja med maten till oss,
och idag blir det potatis, falukorv noch pepparotssås :D

19.12
Mattias ringde strax efter middagen och frågade om vi inte kunde komma o titta på Elsas Hoppis och skuttis avslutning.
Klart vi kunde, så vi traskade upp till Åtterås skolan strax innan dem började.
Alla barnen va så söta så :D
Träffqade även Katta, Frida Heléa och Helen Kattas mamma !
Kom hem  därifrån för en halvtimma sen typ,
så nu blir det bara chill i soffan.

I morgon ska jag va på njurmedicinska i Värnamo klockan 11.00.
Efter de blir det en Willys runda !

20.56
Brorsan kom upp en sväng,
jag o andreas har mprecis ätit kvällsmat !
Onlinepizza :D

Familjen ♥
Vännerna ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

<3

2012-04-26 @ 18:48:37
URL: http://rexe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0