Torsdag - Krogen 5/4

11.04

Vi är ett gäng som ska ut ikväll.
Mimmi, jag, Andreas, Basse, Jeffe, Frida, Nicke, Gurra, Hanna och massa vilka vi nu blir.
Tommie skulle ju komma men efter incidenten i lördags så visste vi inte hur de skulle bli.
Men så ringde han innan och sa att han va påväg ner,
för de hade han ju lovat.
Ja, Bakker är en rolig prick!
Abra är febrig och hes som bara den, snorig och hostig me.
Hoppas hon inte är allt för gnällig hos mamma ikväll,
men i värsta fall får jag ta de lugnt ikväll och gå hem om Abra är fär ledsen!

Blir strax att äta frukost, pratade nyss med Frida me o planerade lite för ikväll.
Vi är fett taggade iaf :D

Tycker fortfarande att folk som inte känner mig eller Abra ska komma hit o bara va här,
jag har annat för mig !!!

Familjen ♥
Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0