Torsdag - Abra 7 Månader 19/4

13.28

Klockan ringde 09.00,
då va de bara att klä på Abra, och mig själv.
Sen traska ner till bvc för mätning och vägning.
Hon väger nu 8300 g, alltså gått ner 30 gram sen sist,
men hon har varit jätteförkyld och hostig, så inte ätit ordentligt.
Men de gjorde ingenting sa Anna-Lena :)
Hon är bara 66 cm lång, men hon växer iaf :)

Sen va de bara direkt hem och äta frukost.
Andreas, Basse och Jeffe åkte precis till gvd,
Andreas ska till arbetsförmedlingen och basse ska till arbetsförmedlingen i Gnosjö.

Då är Abra 7 Månader idag ♥

00.20
Är nu egentligen Fredag men skitsamma.
Tess har varit på besök här idag, sen kom Mimmi en runda.
Efter de förnyade jag Christins naglar.
Sen kom brorsan och Camilla upp en sväng.
Dock han jag inte snacka med dem så mkt,
va inte klar med Christins naglar innan dem hann gå igen =(
Sen åkte Christin och Tess och sen kom Mimmi igen.
Så nu är vi ensamma igen :)

I morgon kanske jag och Ines ska till Nina på eftermiddagen,
får se lite hur det blir !

Familjen ♥
Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0