Tisdag - Nytt tvättsystem 10/4

19.10

Har inte suttit vid datorn idag, har tvättat och haft oss.
Vid 16 tiden skulle vi ner till tvättstugan och hämta vårt chip,
så vi kan komma in i tvättstugan nu när dem bytt tvättsystemet, tack o lov !!

Hade tvättid mellan 13.00-16.00 Kommer ner 15.22, och ska stoppa i 2 halva maskiner som tar 37 minuter, nä...de är nån jävel som tagit ut min tvätt och stoppat in sin egna tvätt, så jag stängde av hennes/hans maskiner !!!! Strax möte i tvättstugan om nya tvättsystemet, då ska jag ta upp detta !

23.26
Basse och Jeffe kom ner lagom till BB,
jag & älsklingen somnade ju på soffan vid 20.50 tiden typ.
Abra sov ju redan, men va lätt jag o andreas kommer somna sen ?
Eller inte !!!

Blev pannkakor till kvällsmat innan,
men jag ät fan hungrig igen.
det är de jag alltid sagt om pannkakor,
de mättar bara för stunden =/

Familjen ♥
Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0