Söndag - Pappas födelsedag 22/4

20.27

När vi vaknade i morse, gjorde vi ett ryck no städade.
Sen runt 13 tiden, kom Dennis o hämtade oss.
Åkte till pappa då det är hans födelsedag idag !
Fikade och så, han fick en tavla av oss på Abra =)
När vi kom hem därifrån gjorde jag ris och korvstroganoff,
hur gott som helst, sen nu ikväll kom  Mimmi och Nettan en sväng.
Nu sitter jag här i soffan o surar för att jag inte vann nått på bingolotto :(
Abra är nybadad och ligger o sover.

sitter o väntar på BB, och lyssna på Andreas som snackar på skype.
Annars har de nog inte hänt nått speciellt idag.

Igår kväll satt vi hos Basse, Johny, Hennie, Jeffe och Jeppe va me där.


I morgon vet jag inte vad som händer, ska nog bara vara hemma.
Blev så satans förkyld inatt. Vaknade de i morse helt täppt och nyser HEEEEELA tiden !!!

Familjen ♥
Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0