Söndag - Gårdagen 29/4

10.51
Går dagen va bra, Andreas föräldrar och syskon va här.
Vi grillade och åt massa gott =)
Dem va så söta, de hade köpt en skrattande, kvackand, sjungande anka till Abra.
Dem köpte även kläder, ett matset och ett set med spann och spade =)
Andreas mamma hade även virkat en sjal till mig :)

Dem åkte medans de va ljust tror dem måkte runt sju tiden om njag inte är ute o cyklar,
kan varit senare, men innan dem åkte, så måkte andreas och hans pappa o hämtade Frida.
Skoj att ha henne på besök, vi satt här lyssna på lite musik, kollade tv, o tjatade =)
Åt en massa godis me :P haha!!

Sen vid ett tiden, packade vi ner Abra i vagnen, de såg såååå skönt ut.
Hon sov som en gris, sen följde vi Frida hem i mörkret :P
Påväg tillbaka såg vi en asfull man som skulle sätta sig i bilen och köra.
Fyfan! Känns ju inte så jävla underbart att ha med sig Abra i vagnen när de är fyllon ute.
En bil vi mötte vid pro gården körde som en jävla blådåre :@
Tar ingen hänsyn alls....

Idag vet jag inte vad nsom händer mer än städa, sen ikväll blir det att tvätta -.-

I morgon efteriddag ska jag träffa Frida o förbereda loppisen på Tisdag =)

14.13
Mamma kom upp en runda innan, sen åkte vi ner o handlade lite.
Nu ligger jag o älsklingen i soffan och kolla på tv.
Den super övertrötta lilla damen Abra sover nu.

Bingolotto ikväll :D

Familjen & Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0