Söndag - 1 April 1/4

23.12

Idag på förmiddagen åkte jag, mamma och Abra till Gvd,
köpte en sådan här till Abra, som jag letat efter :)

sen köpte jag den här till henne oxå,
vilket hon blivit helt galen i :P


Sen i eftermiddags diskade jag, och plockade undan,
sen lagade vi mat, potatis & kassler gratäng.
Efter maten gick vi ner till samhället och köpte chips, dipp,
läsk och godis o gottade oss framför big brother.
Blev chockad att de va Jimmy som fick lämna faktiskt !!

I morgon vet jag inte vad som händer,
inte på tisdag heller, går ju till stor och liten men det är påsklov denna veckan så får göra nått annat.
På Onsdag ska jag,mamma och Abra iaf ner till badhuset och testa hennes nya baby bath deluxe ring =)

Skulle träffat Nina idag men hon fick förhinder,
skulle även tfikat med Sara, men hon hörde inte av sig idag....

Familjen ♥
Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0