Onsdag - Tvätta 18/4

13.09

Vaknade runt åtta, då Abra väckte mig.
va bara att gå upp -.-
Gick ner till samhället o handlade,
hämtade även paket på ica =)

Abra somnade vi vagnen på vägen hem,
så hon sover fortfarande.
Åt precis frukost, så nu blir de att ta de lugnt tills hon vaknar.

Då blir abra 7 månader i morgon, skriver som jag gör den 19e varje månad...
Gud vad tiden går fort !!!!

Om en timme ungefär kommer Jeffes mamma då ska vi förnya lite naglar åt henne =)
sen ska jag ringa o boka lokal till loppisen.
Ikväll blir det att tvätta mellan 18-22.

20.11
Kom precis på att jag glömde att ringa om lokalen idag -.-
Försökte igår men fixk inget svar så var väl ingen hemma =/
Jag håller på o tvätta såhär efter maten :P
Åt kycklingsallad med ägg o bacon från Flinta.
Tog med extra bacon och extra ägg,
fick 1 ägg och 4 bacon -.-
att jag blev sne eller :(
Andreas tog extra banan och extra kyckling på sin pizza.
10 bitar kyckling och 10 bitar banan.... hallå ? :/

hämtade paket på ica innan men älsklingens skjorta och shorts.
Shortsen ska vi skicka tillbaka för på bilden är de sånna shorts som går till knäa,
men när vi fick hem dem va de korsta shorts, asfult !!
Men skjortan va de inget fel på =)

Nu väntar vi bara på resten,
ett par jeans till älsklingen,
till mig är de ett par vita leggings,
ett par jeans leggings,
och 2 linenn.
och till abra är de 2 hello kitty tröjor,
en mimmi body, en teletubbies film,
hellokitty set - tröja och shorts,
2 par tights och en mjukisdress med hello kitty =)

23.02
Har ju inte haft bjudning än, sen jag fyllde år.
Tänkte ha de nu i slutet av April.
Dock har jag beslutsångest om vilka tårtor jag ska göra.
Tänkte göra 2 olika....
Dessa är allternativen :)


1 Mockatårta - marängbottnar och mockakräm.
2. Dajmtårta - marängbottnar med grädde och hackad dajm.
3.Marsipantårta - Chokladsockerkaksbottnar med hallonmousse och nougatkräm.
4. Choklad & Kola tårta - Chokladsockerkaks botten men choklad och kola fyllning.
kommentera gärna de två ni tycker låter godast :)

Familjen ♥
Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0