Måndag - Långhelg 9/4

10.37
gick upp för en timme sen ungefär,
Idag ska vi åka till pappa o hälsa på.
Mamma kommer klockan ett för jag ska slinga hennes hår,
sen åker vi med henne till pappa.
Beställde kläder igår igen, fick bli de här ...


Abra får:
3 par trosor, tänkte på nu i sommar när hon har kjol och sånt :P
1 Hello Kitty mysdress.
2 Linnebodysar.
1 Hello kitty t-shirt
1 set hello kitty med t-shirt o shorts.
1 Teletubbies film
och 1 ny drickmugg.

Till mig blev det
2 Linnen.
1 Par vita ♥leggings
1 par sommarskor

Andreas fick.
En skjorta.
Ett par jeans.
och ett par shorts =)

I morgon blir det att tvätta mellan 13-1600
Så ska inte gå till Stor & Liten,
men däremot följer Andreas med mig dit nästa Tisdag,
skoj =)

Igår åkte vi o käkade på Bambu,
tyckte att vi kunde unna oss de och att vi behövde de efter helgens incidenter och bravader :P
Gott va det iaf, synd att man inte är där oftare alltså.
Mongoliska buffén är bara sååå god.
Nu kostar inte suprémeuffen 289 längre utan 159 :-

Vad det märks nu att Abra börjar bli stor,
hon låter o jollrar,
sen kan hon inte vara stilla 1 sekund utan måste alltid krånga :)

Här har vi då vår lilla påskkärring från helgen ...


Va hos mamma i Söndags,
då hade jag lite roligt på Abras bekostnad =)

Jag o mamma skrattade som bara den,
Abra blev helt chockad när hon såg sig själv i spegeln :P

Pippiperuken gillade hon inte alls :P

Har även bilden sen vi va i badhuset,
som jag inte lagt upp än,
så får väl göra de !


Här, påvägen hem, blev hon supertrött =)

18.28
Kom hem för drygt en timme sedan,
har handlat, och öagat mat sen vi kom hem.
Blev klyftpotatis med skinkschnitzel och dragon sås,
så jäkla gott!
Har varit o hälsat på pappa idag,
blev så trött efter påskmiddagen i Lördags hos mamma,
så blev aldrig att vi stannade hos pappa då.
Fick en ny kamera av honom :D


00.36

Det är egentligen den 10/4 nu,
men i med att jag inte lagt mig än,
så räknas inte det :P

Iaf kom Jeffe och Basse ner vid tio tiden, och då kollade vi på bb,
sen gick dem efter de, så jag o älsklingen gjorde pommes me sås, haha !!
Nu sitter vi o chillar i soffan o Andreas sappar på tvdosan,
finns knappt nått vettigt att kolla på :P

I morgon blir det att tvätta,
och efter de så ska vi på tvättmöte,
måste hinna med vårdcentralen i morgon me o få hostmedicin bland annat.
Vi alla tre hostar och börja bli förkylda :(

Familjen ♥
Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0