Måndag - Förkyld 23/4

12.07

Vaknade vid 7.52, men gick inte upp förens 8.30 :P
Har ätit frukost och sövt Abra igen, så nu sover hon som en gris.
Jag har blivit superduper förkyld, nyser typ 3 gånger varje kvart.
Fett jobbigt, hatar förkylning. Har niofs ingen feber tack o lov.
Peppar peppar ta i trä!

I morgon (om jag inte får feber) blir det stor och liten.
Om inte så vet jag inte, då blir vi bara hemma !

21.05

Fast jag haft superont i huvudet och killm i näsan hela dagen,
så bet jag i de sura äpplet och gick ner o handlade.
Andreas och abra va juu såklar med.
andreas bestämde sig för tacos,
så då fick de bli det !
så fixade tacos efter att vi kom hem runt 15.30.
Efter de la vi oss alla 3 på soffan och slocknade.
Sov ca 1 1/5 timme.
Så nu har vi precis ätit kvällsmat,
Abra sitter o leker på golbet.
Aaaa innan då.... blev så irriterad på mig själv.
Skulle se cake boss 18.30, men fastnade på äckel Hanna Widerstedts blogg -.-
Läser aldrig där, men nu gjorde jag !!!

Familjen ♥
Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0