Fredag - Middag 27/4

15.40

Klockan ringde 9.00, fast jag och Abra va redan vaknat, men låg fortfarande i sängen.
Klockan 10 va mamma här, då begav vi oss till Värnamo.
11.00m hade jag läkarbesöket på njurmedicinska mottagningen,
jag va frisk som en nötkärna.
Efter läkarbesöket så åkte vi till willys, deras jävla skit kortläsare tog inte mitt kort.
Vilket willys aldrig gör, morsan fick dra sitt kort, så förde över pengar till henne innan när vi kom hem.
Nu har vi fan mat i 2 månader :P haha !!!

Basse och Fidde är här på en kopp kaffe...

Sitter och väntar på att Abra ska bli trött,
så även jag kan ta en powernap.
Ikväll kommer Dennis och Camilla på middag =)

00.50
Jag började på maten runt 18 tiden,
medans jag stod där så städa andreas undan.
Dennis och Camilla kom runt halv åtta.
Och då åt vi....smaskigt !!!
efter de speöade vi de nya cranium och åt chips, saltapinnar, ostbågar och godis :D
Andreas o Camilla tog sig varsin grogg och syskonen Lindrot höll sig på de torra :P

Familjen ♥
Vännern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0