Fredag - helg 20/4

14.19

Somnade 03.46, och vaknade 07.22.
Konstigt nog är jag inte trött, men kommer väl somna gott ikväll =)
Johny och Basse är här just nu, dem ska åka och fiska runt 17 tiden.
Vi skulle först till Nina men blir inte så, så jag skickade o kollade vad Frida skulle göra idag,
men hon kunde inte heller ses, så kanske åker med mamma en sväng.

Ett paket kläder har kommit, ska ner o hämta de sen.
Ines va här en runda innan men åkte för en stund sedan.

Har sorterat alla babykläder idag,
har fan över 600 plagg, helt sjukt !!!
Och dem är bara i storlek 50-68 :P

När Andreas åkte o fiskade så stack jag o abra till mamma,
blev bjudna på våfflor:)
Sen kom brorsan, så åkte med han hem till ss.
Va hemma runt 21.30,
så nu sitter jag här i soffan, Abra är vaken dessutom -.-
fast då kanske hon sover länge imån :D


Gjorde mina naglar innan idag me =)


Älska dig jin glada skit :D


Familjen ♥
Vännerna ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0