Fredag - Bakfull 6/4

15.43

Va lite händelserik kväll igår,
finns vissa människor som kommer ångra vad dem gjorde igår !!!!!!!!!!!!!
Man hoppar inte på 4-5 på 1 eller hur, jävla idioter.
Sparka och slår på någon som ligger ? Jävla töntar hela bunten !

För övrigt och om man bortset från incidenterna så va de skoj :)
Abra titta på film just nu, har sovit hos mamma inatt och de har gått jättebra.
Mamma hämtade mig idag på förmiddagen sen åkte vi till stationen o hämtade en väninna till mamma.
Idag blir det bara en slappdag, måste diska och kolla tvättider sen.
Ikväll måste jag steka köttbullar tills i morgon då vi är hembjudna till mamma på middag =)

18.25
Både jag, Andreas och Abra har sovit en stund,
va hur skönt som helst,
dock är Abra jättehostig, febrig och förkyld fortfarande.
Supergnällig så de är lite halvjobbigt,
men tycker synd om henne !

Resten av kvällen blir bara slappa...
palla inget annat, ens inte laga käk !!

22.17
Nu sover Abra iaf,
stackars liten, den där hostan låter hemsk =/
Åt lite kvällsmat för en timme sen ungefär.
Diskade oxå.
I morgon bitti ska jag steka köttbullar,
sen iväg till Skeppshult på påskmiddag hos mamma.
Efter de ska vi hälsa på pappa,
sen blir det att dammsuga och plcoka undan här hemma =)

Familjen ♥
Vännerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0