Torsdag - helt slut 15/9

10.22

Vaknade 8.11,
suttit vid datorn en stund.
Har fått förflytta massa bilder o skit i loppisgruppen,
för alla gör ett eget album, fast kategorin redan finns.
Sen försvinner bilder och album av någon konstig anledning,
men de vet jag inte varför de blir så :S

Har precis ätit frukost, ska lägga mig i ett bad och läsa en tidning.
Klockan 13.00 börjar tvättiden, så får försöka hinna med o tvätta så mkt som möjligt.
Har sovit asdåligt inatt och haft ont i både mage och rygg,
trodde jag va förlamad i benen när jag vaknade, men de va jag inte :p haha !!
Får se vad man gör idag, tvättiden början klockan ett iaf,
så får försöka hinna med o tvätta så mkt som möjligt.
Sen ska jag diska o städa undan lite här hemma.
Gosing ska mala och fixa tobaken sen, så vi har den klar iaf !

ska även försöka gå en långrunda idag, om jag inte har för jävla ont :P

2 dagar kvar ♥

14.43
Mamma hämtade mig för en timme sen ungefär,
har nu lagat lite mat, blev mackaroner och köttfärssås.
Hon är så snäll och tvättar åt oss, då de är ont om ork och tvättider =/
ringde förlossningen igen efter att mamma o andreas tjatade lite,
de va inget konstigt alls, och hon tyckte de va bra att jag ringde ändå.
Anledningen till att benen känns förlamade är att nerverna hamnar i kläm.
Och den ömma punkten på magen kunde vara att livmodern och huden är lite mer spänt där,
än övriga delar av magen. Och smärtan i korsryggen va helt normalt,
så skulle äta alvedon eller panodil, men får jag så ont så de ej hjälper ska vi in.
Nu har jag ju inte ont, tack o lov :P

21.29
Åkte o skulle hämta mitt H&M paket innan,
klart som fan jag hade glömt mitt leg,
så får hämta de i morgon istället.

Har precis diskat, har nu varma mackor i ugnen.
Är oxå fett ont i huvudet och är jävligt irriterad då folk fattar trögt.....
De handlar FORTFARANDE inte om bloggen,
jag står för vad jag skriver i bloggen.
De handlar om att du/ni aldrig kan komma/ringa mig när ni tycker jag gör/gjort fel.
Utan måste ringa o bladdra massa skit till varandra !!!

I år blir de iaf att jag, Andreas och bebis firar jul med pappa och ingen annan =)
Sen kan folk roa sig bäst fan dem vill :)

Bebis ♥
Andreas ♥
Mamma ♥
Pappa ♥
Bror ♥
Vännerna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0