Torsdag - Gvd 1/9

09.29
Vaknade för en halvtimme sen,
är trött och har ont i ryggen.
Klockan ett ska vi va i Gvd, för Andreas ska till soc.
Hoppas ej de blir massa klydd, då vet jag inte vad jag gör.
Sen ska jag till försäkrinskassan och lämna in papper om föräldrarpenning.
Får åka bussen nu vid 11.10 så är vi där 11.30, fixa på försäkringskassan,
sen soc, sen hem !!!

19.14

Va hemma vid fyra tiden,
fett jobbigt allting.
Först ner till stationen, ta bussen 11.10.
De höll på med vägarbete i Gvd så vi fick åka en jävlaa omväg,
gick till försäkringskassan fick klartecken om hur blanketterna om föräldrarpenning ska fyllas i.
vidare ner till socialkontoret, där vi fick vänta i 40 minuter, eller jag fick vänta....
Sen gick delade vi en pizza, sen in på team sportia, Azzuro & skokompaniet.
Men köpte inget i någon av butikerna, sen upp till arbetsförmedlingens parkering,
där mamma hämtade oss.
Åkte hem, sen kom pappa & dennis för att pappa och skulle skriva på papper.
Sen när dem hade åkt, så började jag med maten, så har nu ätit mat och kan komma till ro.
stressad dag till max, och ont i ryggen.
Tror de är för vi gått så mkt idag :P


Bebis ♥
Andreas ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥
Pappa ♥
Bror ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0