Tisdag - Gvd 6/9

15.55

Gosing väckte mig vid sju idag.
Bussen gick 8.10 så va tvugna att gå upp i tid.
fick gå ner till Hämta i ösregn, ta bussen till Gvd,
in på arbetsförmedlingen, vilket för ovanlighetens skull gick jävligt fort.
Gosing hade möte där klockan nio,
tänkte lämna papper på försäkringskassan samtidigt,
men de öppnade ju itne förens klockan tio o.O
Så gick istället o åt frukost på Linnéas,
Sen tog vi försäkrinskassan,
så jag fick i ordning på mina papper om föräldrarpenning.
Efter de gick vi ner till socialkontoret,
o skulle kolla om de hade tagit beslut på Andreas ansökning,
men dem jobbade fortfarande på den, så får vänta ett par dagar till.
Jävligt nice å arbetsförmedlingen, nu ska Andreas oxå börja få arbetslös ersättning,
och i med att han är över 25, så får han de dubbla än vad jag får. Göttans :)
Efter vi varit på soc, gick vi till Buss stationen och tog bussen hem.
Vägen hem va hemskt lång idag, ont i ryggen, magen, benen.
Hade fan ont överallt.
När vi kom hem gjorde vi lite mat,
sen kom en vaktmästare från gislaveds hus,
och satte upp en ordentlig list vid altandörren,
så de slipper bli kallt och fuktigt här inne.
Kläderna torkar inte, tobaken torkar inte,
o sen drog de kallt å nätterna, o blåste de så tjöt de i hela lägenheten.
Så gött att de me är fixat.
sov en stund när vi kom hem me,
inte hälsosamt att gå upp klockan sju :P haha

I morgon får vi se vad som händer,
hoppas andreas får in sina pengar snart så vi kan åka till Gekås :)
 på
Saknar Katta, Frida & Heléa ♥

19.49
va ute en sväng på lekplatsen innan,
Hanna och Robbin va där med Bell.
Gullan och André va där med Linnéa,
och Camilla va där med Nattis.
Så vi gick ut en sväng o snackade lite,
när vi kom in tappade jag upp ett varmt bad o la mig i,
kom upp ur de för en liten, liten stund sen.
Skulle egentligen kollat på halv åtta hos mig,
men hade så jäkla ont så struntade i de.

Är fett sugen på potatischips :@

Bebis ♥
Andreas ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥
Pappa ♥
Bror ♥


Kommentarer
Postat av: sara

va har ni för namn? :)

2011-09-06 @ 20:25:13
Postat av: angelica

sara : Är det en flicka ska hon heta Abra och är det en pojk blir det en Fabian :)

2011-09-07 @ 10:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0