Tisdag - Drygt 13/9

10.25

Varit vaken några gånger inatt, hade värkar igår,
 ringde bb men dem sa att jag skulle ta två panodil.
Så jag tog två panodil, men de hjälpte inte,
så tog ett varmt bad istället, men de hjälpte inte heller.
Hade bara värkarna varit starkare hade vi åkt in,
men vid 3- halv 4 inatt slutade de. Lille rackarunge till o luras :(

Vaknade vid 7.08 i morse, och fick gå upp till grannarna och be dem sänka sin jävla musik.
Hon bad faktiskt om ursäkt, men de gjorde hon nog för att fjäska skulle jag tro.
Jag såg nog rätt sur ut, vem fattar inte att man inte ska spela musik klockan sju på morgonen,
och på de viset att de dunkar o ha sig, man kan ju spela lite tyst då.
Gick iaf utt till henne med morgonrock och håret åt alla håll o kanter så hon säkert skulle förstå att hon väckt oss.
de roliga va att när hon öppnade sa jag:

- Kan du va snäll o skruva ner musiken ?!?!?!
- Oj okej de ska jag göra.

Sen tittade hon på min mage och säger.

- Jag ber så mtk om ursäkt !!

HAHAHAHA !!!

Får se vad vi gör denna dagen, jag ska gå rätt mkt iaf :)

11.15
Frukosten avklarad!
ska strax skicka till min bror o kolla om han är fika sugen.
Jag har med kakor och han bjuder på kaffe,
måste ändå ner till samhället.

19.58
Uppdatering från bb !!
Va inte fostervatten utan tunnt, tunnt slem som kan komma innan fölossning,
hade både sammandragningar och värkar, men hade inte ont nu.
Får jag värkar eller kraftiga sammandragningar senare skulle jag in,
för jag va öooten lite grann.  
De tyckte de va bra att jag åkte in i säkerhetsskull fast jag inte hade ont :)

Efter besöket på förlossningen, bjöd brorsan på McDonalds :)
Tack tack broder !!!

Bebis ♥
Andreas ♥
Mamma ♥
Pappa ♥
Bror ♥
Vännerna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0