Söndag - Ultraljud 18/9

13.39

Gick upp 7.30,
mamma kom 8.00.
Åkte till vmo,
fick ta massa prover sen ultraljud på njuren.
Åkte hem o sov direkt efter, vaknade nu och är sååå trött,
fast ändå inte :S

15.38
Mamma kom för en stund sen,
körde ner mig till ica så jag fick handla lite.
Så nu ska jag ställa mig o göra mat.
Fick med potatis och äggsås,
får se om jag får i mig nått.
sen måste jag städa fast jag har ont o egentligen inte orkar :(

16.23
Har nu ätit, mätt som fan.
Fundera starkt på o ta disken och sen städa.
Skulle vi behöva åka in, så vill jag fan inte komma hem till detta alltså :(

19.44
Sitter och lyssnar på massa brända skivor som tydligen är mina.
Låg i en kasse hemma hos mamma i källaren.
Dem är gamla som gatan, haha !
Just nu lyssnar jag på Fronda, står 2005 på skivan.
HAHA !! Tänker på Josefin Rundberg när jag hör Fronda :p
"Mitt rop på hjälp" med Fronda, gick josse alltid o sjöng på när vi gick på Nordin.
Och när hon såg mig sjöng hon alltid ...
" Tankarna flödar, när jag är själv om natten,
Angelica, för dig går jag genom eld och vatten.
ingen klyscha, det är bara som det är,
Det känns som om gud skröt när han skapa din själ "

Är nog därför jag tänker på henne !!

19.50
Åååååh !!!
Anton och Affe :D
HAHAHA !!
Jag, Tess och Johns gamla goa minnen :D

Adam Sandler - Secret !!
Åh, jag tror jag dör.
Jag och John garva sönder åt den låten xD

Rogerfågel !!
repeat hos David Pettersson på fest :P haha !!

Corrina Corrina - Black Jack !!
Bästa låten ever, en låt jag vill ut o festa o bugga till :P haha !!!
saknar schoughsloge nu asså :p



Ebba Grön - Die Mauer
Finner inga ord, de är bara ett ♥ till den låten !

Martin Stenmarck - Sjumilakliv
Kommer ihåg hur jävla bra jag tyckte den låten va :P

Ojoj, så kom lite In Benny We Trust ;-)

En av mina absoluta favoriter, hans låtar kan jag inte tröttna på.
Ingen mindre än Björn Rosenström :) ♥

HAHA !! CK, dem lyssnade jag o johan oxå alltid på.
alla har väl hört På Rosa Moln ^^

Asså shiit, all min gamla techno musik :p
Sitter och diggarför fullt :P

Och nu vrider vi upp, för nu kom Gyllene Tider :D

So Beautiful får mig att tänka på när jag o Tess umgicks så mkt :)

Gigi D Agostino - La Passion = Johan Jonsson :p

21.33

Blümchen - Heut´ Ist Mein Tag !!!
Så bra :P !!!

HAHAHAHAHAHAHAHA !!!
Dr. Bombay är fan kung xD


21.46
Precis kommit ur badet, lika varmt och skönt som vanligt !
Väntar på att min underbara Gosing ska blir klar sen,
för vi ska ut o gå en runda sen :D


Kom på en sak, när jag hade gått 36+1  så va vi på ultaljud.
Då va bm rätt otrevlig sa att bebis är för liten,
vägde bara 2518 g och beräknad födsel skulle h*n absolut inte väga mer än 2800 g om h*n följde sin kurva.
Va där idag (40 fulla ) H*n har följt sin kurva, och H*n väger 3300 g nu ungefär ;-)
Hon kan ju hoppa upp o klappa sig i mumindalen ? ^^,

00.18
Jag och Gosing skulle gå en promenad i regnet,
fick dock vända fort då jag har värkar igen.
Ville bara hem, sen gjorde ju inte vädret rundan bättre.
Ska iaf ta två panodil o försöka sova !

00.30
Hepp, nu ska jag och min onda rygg försöka sova !!
Natti Natti !

Bebis ♥
Andreas ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha!

2011-09-26 @ 00:31:41
URL: http://josefinsdiary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0