Söndag - sjuk 11/9

09.23

Igår kom Fredrik och Robin o hämtad ess vid halv tolv ungefär,
åkte då till Broaryd, fick först kaffe och silviakaka, gott som fan !!
Efter de grillade vi, så jäkla gott :)
Sen ringer mamma o säger att brorsan och Camilla är påväg till Ullared och köper bilbarnstolen.
Men jag och Gosing ville hänga med, så fick ringa Dennis,
så han fick vända i Fegen o hämta oss i Broaryd.
De va typ lagom mkt folk, inte för mkt men de va inte lite folk heller.
Men jag och Gosing va för en gång skull klara före sällskapet :P
Fick ändå handlat lite vi behövde,
vi räknade med att de skulle gå på endast typ 400-500 men slutade på 700 :P
Köpte de sista småsakerna till bebis, lite sköljmedel, kaffefilter, roll on.
En morgonrock till Gosing me, sen lite smaker till vår Soda Stream.
Ja de va typ de, kommer inte på vad vi köpte mer :P

Vaknade för typ en halv timma sen,
fett ont i halsen och täppt som fan i snoken.
Lite jobbigt, men jag överlever.
Hoppas fan inte jag blir sjuk bara elle får feber o sån skit :(
Idag vet jag inte vad vi ska göra,
jag blir nog hemma iaf, mår inte alls bra :(

13.24
Gick o la mig tolv inatt, vaknade nio i morse.
somnade halv
 tolv nu i förmiddags och vaknade nu..
Fattar inte att jag kan va så trött o ont i huvudet,
kommer säkert somna fler gånger idag !!


17.41
Åt middag för en stund sen, blev hamburgare med bröd,
dock åt jag bara en halv.
Har då fan ingen aptit längre, har knappt haft å 3 dar =/

Har iaf nu pga sysselsättning slängt ihop en Silviakaka med dubbel sats glasyr :D


19.38
Gosing har vilat en stund, så jag har pusslat på Nalle Puh pusslet på 1000 bitar.
Ska bli en tavla till plutten :)

Så här ser det ut,
och när jag är klar med detta ska jag åka och köpa detta :)

Det är i samma serie, och de är mkt finare med 2 tavlor än bara 1 tavla :P

Hoppas de går som jag o Gosing vill,
då kanske vi får hyra hus om vi har tur.
Kan ju räcka fingret åt soc nu iaf :D

6 dagar kvar till bf ♥

Bebis ♥
Andreas ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥
Pappa ♥
Bror ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0