Söndag - myggjävlar 4/9

09.47

Vaknade för 20 minuter sen,
har sovit bra hela natten men vaknade några gånger i morse.
Men då har jag så lätt för  somna om,
annars kryper jag bara in hos Goos :)
har haft myggor här inne inatt,
fattar fan inte hur dem kommer in när man inte har öppet.
Både jag o gosing har blivit bitna, plus att jag hörde den/dem surra vid mitt öra flera gånger.
Idag har jag gått 38 fulla veckor,
och nu går tiden riktigt slött :(
Bebis måste komma innan den 13 september,
 annars måste jag åka till skåne o grejer.
Grämer mig som fan att behöva åka så långt hemifrån, 
ifall jag skulle behöva åka in.
Bäckennjuren och grejer,
skulle jag bli snittad måste läkarna veta exakt vart den sitter.
Och man vill va på hemmplan när man ska ha sin första förlossning,
 men får se hur de blir med detta . . . =/

17.50
Åkte till Malin och Fredrik runt 13 tiden,
eller Fredrik hämtade upp oss då.
Fikade o tjötade lite,
planerade ullaredsresa i veckan :)
Kom hem för en timme sen typ,
så har ätit middag och ska nu strax gå till hanna o robbin på kaffe =)

Bebis ♥
Andreas ♥
Vännerna ♥
Mamma ♥
Pappa ♥
Bror ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0